środa, 13 marca 2013

Zostaniemy same + wizyta u alergologa

Jak się spało? Mi całkiem fajnie... Spałam bardzoooo długo.. Rano o 7 zjadłam śniadanko, a potem nie chcicałam spać i Mamusia wzięła mnie do swojego łóżeczka. Dacie wiarę, że zmieściliśmy się tam w trójkę ???!!! :D A raczej w czwórkę, bo jeszcze Boba (Mysza, która jest starsza od mojej Mamusi, to jej ulubiona zabawka z dzieciństwa, a teraz jest moja i rządzi wśród innych miśków) Całkiem pojemne to nasze łóżko ;)

Tak sobie smacznie śpię w mamusino-tatusinym łóżku ;) i Mysza Boba też :D

Dzisiaj zostaniemy z Mamą same na 2 tygodnie. Tata jedzie odwiedzić swoją rodzinkę. Też chcę ich kiedyś poznać :) Rodzice mnie zabiorą jak będę większa i jak ogarniemy się z tymi lekarzami, rehabilitacją i wszystkimi formalnościami. Żebyśmy z Mamą nie były same i nam się za bardzo nie nudziło, może ciocia Sylwia będzie czasem wpadać na nocki :) Już się nie mogę doczekać :**
A i dzisiaj jeszcze idę do doktora - alergologa. Zobaczymy co mi powie. Taki będzie zabiegany ten dzień.

Donapisania :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz