czwartek, 21 marca 2013

Światowy Dzień Zespołu Downa



To już dziś to już dziś. 21.03 !!!! World Down Syndrome Day (Światowy Dzień Zespołu Downa). Data szczególna dla mnie, mojej rodzinki i innych dzieciaczków z zespołem oraz ich rodzin. Tematem dzisiejszego dnia jest "Prawo do pracy" dla wszystkich z Trisomią 21.
Dzisiaj właśnie zakładamy kolorowe, niepasujące, dodatkowe skarpetki. Ja założyłam i Mama też, i nawet ciocia Sylwia (dlatego tak ważny był ten prazent od cioci Dosi). Załóżcie też i świętujcie razem z nami ;)
Mama kupiła ciasto (nie miała kiedy upiec) i popołudniu będziemy wcinać (ja mleczko).
W Gliwicach odbędzie się Śląskie spotkanie z okazji tego dnia. My niestety nie jedziemy. Jestem jeszcze za malutka, ale myślę za rok się wybierzemy. Wszystkim życzę miłej zabawy. Dowiedziałam się niedawno, że w tyskiej bibliotece w Bramie Słońca odbywa się wystawa zdjęć z okazji dzisiejszego święta. Zamierzamy z Mamusią się tam wybrać (mamy czas do końca marca).
My świętujemy Światowy Dzień Zespołu Downa dopiero pierwszy raz, ale już nam się podoba. Ogólnie to my bardzo lubimy świętować. ;) Wszystkim małym przyjaciołom z zespołem i ich bliskim życzę wszystkiego najpiękniejszego. Kocham Was Misiaki :****


Nasze kolorowe skarpetki (ciocia Sylwia, ja i Mama)

6 komentarzy:

  1. Sarusiu przyłączamy się do tych najpiękniejszych życzeń. Ciotka M

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlpiękniejszego Saruniu! <3 Pierwsze świętowanie masz już za sobą! A prezencik od cioci Dosi prześliczny! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na nowy wpis dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nowy ;) a niedługo będzie jeszcze nowszy ;) a co to za Anonim domaga się wpisu? ;)

      Usuń