niedziela, 10 marca 2013

"W każdym dziecku ukryte jest marzenie Boga"

09.03.2013, godzina 17:00, parafia pw bł.Karoliny w Tychach. W tym dniu, o tej godzinie, w tym miejscu przyjmuję Chrzest Święty. Jest to bardzo ważny dzień dla mnie i dla mojej rodzinki (szczególnie dla Mamy). Ja Sara z zD jestem katoliczką, jestem dzieckiem Boga (teraz już formalnie). "W każdym dziecku ukryte jest marzenie Boga" Mama znalazła to zdanie w internecie i aż jej łezki poleciały. Powiem Wam w tajemnicy, że moja Mamusia jest bardzo szczęśliwa. Przy okazji Mama znalazła jeszcze piękną opowieść (i znowu się popłakała), ale to jeśli Ktoś chce Mama wyśle w prywatnej wiadomości (mail lub fb).
Wracając do wczorajszego ważnego dnia. W kościele byłam bardzo grzeczna. Nic, a nic nie płakałam. Pod koniec złapałam troszkę czkawkę, ale nie było słychać (tylko Mama słyszała). Moimi chrzestnymi była ciocia Sylwia i wujek Mateusz (buziaki dla Was i DZIĘKUJĘ Wam bardzo i oczywiście kocham z całego serduszka). Mama się strasznie stresowała, ale dała radę.
Po całej ceremoni wróciliśmy do domu (tzn do babci Joli i dziadka Włodka). Tam dostałam dużo prezentów: złoty medalik; białą, drewnianą skrzynię na zabawki; matę do ćwiczeń; pieniążki i kartki. Dostałam również super kamizelkę od rodzinki wujka Mateusza. Dziękuję Wam bardzo (i Mama też) i przesyłam gorące buziaczki. Już nie mogę się doczekać kiedy ją założę ;)
Ale to nie wszystko. Był też tort, taki specjalnie dla mnie (ale ja go nie jadłam). I dużo innych pyszności. Dziękuję za to babci Joli i dziadkowi Włodkowi :**
Długo siedzieliśmy, a potem dziadek Włodek odwiózł nas do domku. To był dzień pełen wrażeń i dzień, który trzeba zapamiętać. Chcę podziękować też mojej Mamusi za to, że mnie tam zaprowadziła.
Kocham Was Wszystkich. Buziaki.



"Ja Ciebie chrzczę w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego..."

Przed wyjściem do kościoła.

Mój pyszny torcik (piekarnia Przewoźnik)

A ja rosnę i rosnę... :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluje Sarusiu i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to my dziękujemy, że mamy zaszczyt mieć tak wspaniałą chrześniaczkę ;) kochamy Cię bardzo! super się spisałaś w kościółku, mama również :] buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi musiałam być grzeczna ;p;p Ja też Was kocham :*:*:*

      Usuń
  3. łooo ale ten czas leci! Niedawno wszyscy czekali na małą Myszę, a tutaj już sama do kościoła poszła ;) Gratulujemy pierwszych ważnych wydarzeń.

    Maksiu dla odmiany w sobotę będzie miał roczek, i już się martwie czy ten kościół będzie stał po naszej mszy z jego udziałem:P

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ciociu Martusiu :**
      Maksiu napewno będzie grzeczny.. zobaczysz.. ;)
      P.S. Kiedy wpadniecie na kawkę/herbatkę?

      Usuń
  4. A nas dwa razy nie trzeba zapraszać:P Po roczku mamy więcej czasu, więc może wtoreczek Wam pasuje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze dopiero teraz zauważyłam tego komantarza :( ale niestety wtorek i tak już miałyśmy wcześniej zaplanowany.. może czwarteczek? ;)

      Usuń
  5. ... piękne motto:))
    pod takim tytułem zapraszam na wystawę moich zdjęć w tyskiej bibliotece(Brama Słońca)
    z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa.

    Pozdrawiam

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli znamy już autorkę tego pięknego motta ;) a kiedy dokładnie (w jakich godzinach) można obejrzeć wystawę? i czy tylko w dniu jutrzejszym? ;)

      Usuń