środa, 27 marca 2013

Wasz 1% = 100% serduszka

Troszkę późno dodaję tą notkę, ale lepiej późno niż wcale. Jeśli jeszcze nie rozliczyliście się z podatku, to pamiętajcie, że możecie komuś podarować swój 1%.
Wasz 1% to 100% Waszego serduszka :) Dla Was to nic, a dla np. takich dzieci jak ja to bardzo dużo. W tym roku jeszcze się na to nie załapałam (w przyszłym roku napewno ;p), ale jest dużo, bardzo dużo innych potrzebujących. Możecie podarować ten 1% np. jakiemuś dzieciaczkowi z zespołem Downa. Jeśli nikogo takiego nie znacie to napiszcie do mojej Mamusi, ona Wam może podsunie jakieś namiary. Może to będzie np. ktoś z moich małych Przyjaciół (których już poznałam - osobiście lub internetowo; lub kogo jeszcze nie miałam okazji poznać - ale mam nadzieję, że to się zmieni). Możecie np. oddać Wasz 1% na małą Natalkę, małą Alusię albo Staszka-Fistaszka... i wielu wielu innych Słodziaków :)
Podarujcie Nam Wasze serduszko. Kocham Was bardzo i z góry dziękuję w imieniu moich małych Przyjaciół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz