sobota, 27 sierpnia 2016

Piknik Rodzinny z CETiR

Gorące sobotnie popołudnie i wspaniała zabawa. Byliśmy dziś na Pikniku Rodzinnym organizowanym przez CETiR (Centrum Edukacji Terapii i Rozwoju). Jakiś czas temu (ok rok temu) pisałyśmy już o tym, bo na takiej imprezie byłyśmy drugi raz. A tak w między czasie mój kuzynek Antoś poszedł tam do przedszkola. No i jakbyście byli z okolic Goczałkowic Zdroju i szukalibyście jakiegoś super przedszkola dla Waszych Dzieciaczków (szczególnie tych z orzeczeniem, ale nie tylko) to my gorąco polecamy ;)
A wracając do dzisiejszego pikniku to lepiej zobaczcie na zdjęciach, bo atrakcji było bardzo dużo.. (na zdjęciach nie mamy wszystkiego).

Szykujemy się do zdjęć ;)

Efekt ;)

Aaaa aleeee duże bańki...

Z ciocią Sylwusią <3

Taaaka impreza :)

Najbardziej spodobała mi się Myszka Minnie

"Jedzie pociąg z daleka..." a ja wskazuję mu drogę ;) P.S. Na tych dmuchańcach nieststy nie skakałam, bo były troszkę dla mnie za duże.

Tańce z Cetirkiem, Myszką Minnie i Myszką Miki:)

Gorąco... wykończone, czekamy na balonik :)

Na karteczce napisałyśmy z Mamą moje marzenie (bo Mama wie co), przywiązałyśmy karteczkę do balonika....

10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. iiii fruuuu...

Marzenia dzieci poleciały do nieba (chociaż podobno do Św.Mikołaja.. to czekamy na 6 grudnia) :)

Z Mamusią

CETiR ;)



Buziaki Misiaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz