wtorek, 19 marca 2013

odwiedziny cioci Dosi + w odwiedzinach u Alusi ;)

Wczorajszy dzień wolny od lekarzy, rehabilitacji itd. Nie znaczy to jednak, że wolny od pracy.. bo masujemy się, ćwiczymy itd w domku z Mamusią. Wczoraj też odwiedziła nas ciocia Dosia z małą Kruszynką w brzusiu. I wiecie co? Znowu dostałam prezent.. ale nie taki zwykły prezent.. bardzo ważny prezent!!!! Dostałam super skarpetki w paski !!!! (troszkę za duże bo rozmiar 0-12 taki troszkę dziwny :D) Ale bardzo bardzo mi się podobają.. i mają takie osiołki przyszyte. Niedługo zobaczycie zdjęcie ;) Niektórzy wiedzą czemu pasiaste skarpetki są takie ważne w najbliższym czasie, a Ci którzy nie wiedzą to się niedługo dowiedzą.. będzie o tym osobna notka. Dziękuję ciociu za ten supcio prezent i oczywiście za spotkanko bo to przecież ważniejsze :*:*:*:*:*
Nockę spędziłam znowu u babci Joli i dziadka Włodka :)

Dzisiejszy dzień równie ciekawy. Poznam nową koleżankę Alusię i może jej brata Jasia no i jej Mamę Gosię. Na 15:30 idziemy z Mamą w odwiedziny. Alusia ma niecałe 2 latka i też ma zD. Już się nie mogę doczekać tego spotkania. Potem Wam opowiem jak było. Narazie uciekam ;)

Buziaki gorące (bo na dworze śnieg) :** muuuuaaaahhhh

2 komentarze:

  1. Nie ma za co Sarusiu - zasługujesz na prezenty :)
    A rozmiar chyba nawet jeszcze dziwniejszy było bo od 0 do 24 m-ce :), będą jeszcze na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh no faktycznie 0-24 ;) coś mi się chyba pomyliło najpierw ;p
      no może będą na przyszły rok (chyba że mi noga urośnie duża jak Mamie i Tacie) ;p
      Buziaczki

      Usuń