wtorek, 26 lutego 2013

Wyniki badań cytogenetycznych

Od kilku dni już wiadomo... Już na sto procent... Mamusia odebrałą wyniki badań cytogenetycznych...
Wynik badania: 47,XX,+21
Tak, tak.. to Trisomia 21, czyli Zespół Downa.
Już nie ma wątpliwości. Podejrzenia się sprawdziły. Mama już nie płakała, chyba odetchnęła (nie żeby tego chciała, bo cały czas się jeszcze łudziła, chociaż w podświadomości wiedziała, że mam zespół), odetchnęła, bo jest już ta pewność, bo już nie musi mieć nadzieji. Mamusia bardzo mnie kocha, pomimo wszystko. Jestem jej całym światem.

Czyli przedstawię się jeszcze raz:
Nazywam się Sara i na 100% MAM ZESPÓŁ DOWNA.
Kocham Was Wszystkich, przesyłam buziaczki i zapraszam do czytania i "śledzenia"moich postępów i mojego życia.

:*:*:*:*:*


I wszystko jasne.... !!!!

7 komentarzy:

  1. Jesteś Sarusiu całym światem nie tylko twojej mamusi ale również naszym :) Kochamy Cię bardzo mocno :* już nie mogę się doczekać aż znowu Cię przytulę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham Was Wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Twoim kochanym Rodzicom za Skarb jakim jesteś Sarusiu i że mogę Cię mocno kochać !!! Całuski dla Was
    ciocia Marylka

    OdpowiedzUsuń
  4. Sarusiu, jesteś WYJĄTKOWA!!! Jesteś naszym małym - Wielkim cudem! Kochamy Cię! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochane cioteczki.. Ja też Was bardzo kocham :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zespół Downa ... to nie koniec świata :)
    zapewniam :)
    zapraszam na stronę już 16 letniej Jagody: www.jagodzianka.net

    pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważamy ;)
      Na stronkę napewno będę zaglądać :) i Jagodę też kiedyś chętnie poznam :)

      Usuń