piątek, 8 lutego 2013

i po gorączce...

Jejciu jejciu ... licznik odwiedzin przekroczył 1000... chciałam napisać o tysięcznym wejściu, a tu od wczoraj już doszło do 1015 !!! przegapiłam ;) Znowu Wam napiszę, że bardzo się z tego powodu cieszę i całuję Wszystkich gorąco... Muuuaaaahhh ;)

Gorączka poszła. Wczoraj już czułam się dobrze, ale na wszelki wypadek Mama ze mną nie ćwiczyła. Dziś już jest ok, więc trzeba się wziąć do roboty. Dzisiaj też przyjdzie p.Dorota - rehabilitantka. Pokaże Mamusi jak jeszcze ze mną ćwiczyć. Już na samą myśl jestem zmęczona. Ale do godz.18 jeszcze troszkę czasu.
Zaraz się z Mamusią zbieramy i idziemy do apteki i na spacerek ;) Po drodze musimy jeszcze kupić bułki, bo nie ma co jeść. Tzn ja mam. Ja mam zawsze moje pyszne mleczko. Ale Mamusia nie ma, więc dlatego idziemy po te bułki ;p
Potem Mama musi ogarnąć mieszkanie, bo jak można wpuścić kogoś do takiego bałaganu. Tu sterta moich ciuszków do prasowania (znowu), tu łóżko niepościelone i trzeba też poodkurzać.

A tak jeszcze korzystając z tego, że tyle ludzików czyta mojego bloga, chciałam zapytać czy nie ma ktoś na pozbycie starej skrzyni drewnianej, którą można fajnie przerobić ??? Oczywiście szukamy fajniusiej skrzyni, bo to na moje zabawki, no i Mama też jest bardzo wybredna (jak już Mama ma wizje to nic innego się nie podoba - takie zboczenie zawodowe). Tak więc nie każda skrzynia się nadaje. A potrzebna nam ta skrzynia, bo już tyle zabawek od Was dostałam, że niedługo nie będe miała gdzie je układać. Oczywiście bardzo się z tego powodu cieszę ;) Kiedyś pokażę Wam wszystkie moje zabawkowe prezenty.
Już dość późno, więc idę jeść i uciekam na spacerek.
Buziaki Misiaki  :**

5 komentarzy:

  1. to wcale nie jest dziwne, że tyle osób odwiedza Twój blog Sarusiu! Jesteś taka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziaki od ciotki Pauli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :):**
    buziaki dla cioci Pauli też :** czekamy kiedy nas odwiedzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :******* buziaki od cioci Edyty i Hale

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknimy za Wami :***** buziaki dla cioci Edyty i Hale ode mnie i od Mamusi !!!! :****

    OdpowiedzUsuń