sobota, 31 sierpnia 2013

mam zespół Downa i...


To, że mam zespół Downa nie oznacza, że nie mam prawa do radości, do zabawy, do pięknego czasu z bliskimi.
To, że mam zespół Downa nie oznacza, że moja Mama ma chodzić ze mną tylko i wyłącznie do doktorów i na rehabilitację.
To, że mam zespół Downa nie oznacza, że nie mogę ładnie wyglądać, być ubierana w ładne ubranka.
To, że mam zespół Downa nie oznacza, że mam zostawać w domu i być chowana przed światem.
Mam zespół Downa i jestem najradośniejszą osóbką na świecie, lubię się bawić i spędzać czas z bliskimi.
Mam zespół Downa i moja Mama oprócz chodzenia ze mną na wizyty u doktorów i na rehabilitację, lubi chodzić ze mną na spacery, na basen, jeździć na wycieczki itd.
Mam zespół Downa i Mama ubiera mi śliczne sukienki, bluzeczki i spodenki (zawsze chce, żebym wyglądała ślicznie).
Mam zespół Downa i nie chcę i nie będę chowana przed światem. Świat o mnie usłyszy! Mam zespół Downa i jestem szczęśliwa! Mam zespół Downa i daję radość bliskim! Mam zespół Downa i jestem kochana! Mam zespół Downa i kocham mocniej i bardziej! ... :)


:)

8 komentarzy:

  1. I tak trzymać!!! ;) Bo każde dziecko to źródło szczęścia i radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) i nieważne czy ma 46 czy 47 chromosomów ;)

      Usuń
  2. Sarusiu jak będziesz rozmawiać z Panem Bogiem to podziękuj Mu za taką wspaniałą i kochaną mamusię :) Pamiętaj, że my też bardzo kochamy Ciebie i twój cały zespół ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że podziękuję :) Pokazałam Mamusi ten komentarz i aż się jej łezki w oczach zakręciły (bo przecież każda mama, która kocha swoje dzieci taka właśniej jest).
      Ja też Was bardzo kocham i Mama też :**

      Usuń
  3. Mam Zespół Downa i.. potrafię wywołać uśmiech na każdej smutnej buzi! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam zespół Downa :) Bardzo fajnie, że mogę tu być i powiedzieć jak bardzo kocham świat!
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam Cię poznać :) Też kochamy świat! Pozdrawiamy :*

      Usuń