wtorek, 13 sierpnia 2013

Towarzyski początek tygodnia ;)


Ostatnie dni minęły nam bardzo towarzysko...

Poniedziałek:
W końcu odwiedziła nas ciocia Edyta :) Juuupi !!! Niestety przyjechała bez Hale.
Pogadała z Mamą, troszkę mnie potuliła i pojechała. Niestety ma tu w pl sprawy do załatwiania, a jadąc do nas stała w wielgaśnym korku (takim z aut :p) i przez to przyjechała późno. Myślała, że ja tak szybko chodzę spać i powiedziała, że odwiedzi nas znowu jak przyjedzie następnym razem. Dziękujemy Ciociu za odwiedziny (i prezencik) :***** kiss kiss

z ciocią Edytą :)

Wtorek:
Do południa wpadła ciocia Sylwia, ciocia Monia, ciocia Dosia z Natalką i wujek Dominik. Tyle gości. Ale spokojnie spokojnie, jakoś się pomieściliśmy. Może nas być nawet więcej i też się jakoś pomieścimy. Dostałam wiatraczek. (dziękuję :**) Taki prawdziwy. Jak się dmuchnie to się kręci kolorowo. Wow wow wow.. ;) Dziękujemy za odwiedziny :****

"Natalka, co robimy?"

"No naprawdę.. taaaką wielką kupkę zrobiłam, że aż się Mama zdziwiła.."

Kocham Cię 

Potem ciocia Sylwia zawiozła nas do babci Joli i dziadka Włodka i...
...po południu poszłam z Mamą na spacer, spotkać się z ciocią Madzią. Jej też dawno nie widziałyśmy. Ciocia jest bardzo zapracowana, ale znalazła dla nas troszkę czasu ;p (ciocia Madzia to Ta, która chodziła z Mamą do 3 szkół). Potem ciocia Madzia wpadła jeszcze na kawkę. Mam nadzięję, że wujek Przemek Cię Ciociu nie szukał ;) (wujka jeszcze nie poznałam). Dziękujemy za spacerek :***, chcemy więcej!

Takie właśnie towarzyskie dwa dni.. i takie rozpoczęcie tygodnia to ja lubię. Chociaż gdyby to był środek tygodnia, albo koniec to też by było fajnie ;)

Buziaki Misiaki

4 komentarze:

  1. Ja też Cię kocham Sarusiu :) Natalka

    OdpowiedzUsuń
  2. :*********** jejku juz tyle minelo.... Sara niestety cioci nie pamieta musze sie przypomniec :) sloneczko kochane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jak to dawno było ;) Wracaj do PL, bo nam tu cioci Edytki brakuje. Jak przyjedziesz to aktualne zdjęcia porobimy ;) :******

      Usuń