poniedziałek, 19 sierpnia 2013

szczepienie + nowy plan na ten tydzień + moja ośmiomiesięcznica

Pobudka, Euthyrox, mleczko i już siedzimy w samochodzie. Jedziemy do mojej dr K. (pediatra). Najpierw ważenie... 7,600kg. Mama myślała, że będzie więcej, a ja wcale taka duża nie jestem ;) (Mama w moim wieku ważyła chyba 11kg i była też dużoo dłuższa ;)). Potem czekamy na p.dr K. Jestem pierwsza w kolejce. Wchodzimy do gabinetu, p.dr K bada mnie. Chwali jaka już jestem duża i silna, jaka ruchliwa. Patrzy do buźki i mówi, że niedługo chyba wyjdą mi ząbki. Wypisuje receptę na wit.D. Wychodzimy i znowu czekamy. Tym razem na szczepienie. Na szczęście dla mnie wszystkie szczepienia mam za jednym razem. Boli bardzooo... Protestuję. Płaczem ostrzegam inne dzieciaczki. Mama mnie przytula i już jest dobrze. Zapisujemy się na kolejne szczepienie (za 6 tyg). Idziemy jeszcze do apteki i do domku.

O 10:12 zadzwonił Mamy telefon. Dzwoniła p.Joasia. Znowu zaczynam zajęcia w Ośrodku ;) Jupiiiii !!!!
Nowy plan na ten tydzień:
- wtorek - 10:30 rehabilitacja
- środa - 12:00 audiolog;
             - wycieczka (?)
- czwartek - brak planów
- piątek - 10:30 rehabilitacja
              - 11:30 logopeda
- sobota - brak planów
- niedziela - brak planów

Dobranoc :*

P.S. Dziś o 14:35 skończyłam 8 miesięcy !!!! Sto lat dla mnie ;p a buziaki dla Was !

2 komentarze:

  1. Jeju Sarusiu jak Ty rośniesz! za niedługo już roczek bedziesz miała! ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A ja rosnę i rosnę, latem, zimą, na wiosnę..." ;)
      Buziaków sto ciociu Sylwusiu! :*

      Usuń