sobota, 3 sierpnia 2013

Plusku plusku.. ja pływam!

Wczorajszy prezencik jest naprawdę supcio! Wiecie jak spędzam dzisiejszy upalny dzień? W baseniku... My nie mamy w domu balkonu, ale babcia Jola i dziadek Włodek mają i właśnie tam rozłożyli mi mój basenik. Dziadek nalał wody i teraz mogę pływać. Lubię pływać... uwielbiam pływać! Woda jest supcio! Plusk plusk pluuuusk... Czujecie to? Jest radoooość! Główke mam mokrą, oczka mam mokre, ale to mi nic a nic nie przeszkadza. Chciałam skosztować troszkę wody, ale Mama mi nie pozwoliła. Chociaż kiedy nie widziała udało mi się zamoczyć języczek. Chciałam też, żeby Mama popływała ze mną, ale chyba boi się wody, bo nie weszła do mojego baseniku.
Jutro też będę pływać i po jutrze też :p I może jak ładnie poproszę to mi Mama rozłoży basenik na moje 1 urodzinki w grudniu ;)

"Patrzcie, podziwiajcie i zazdrośćcie" ;)

"Oooo... Prawie cię mam Niebieski Motylku"

"Ciekawe czy jesteś dobry?"

"Polowanie zakończone sukcesem.. złowiłam 3 motylki"

Idę się teraz troszkę zdrzemnąć. Do napisania. Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz