środa, 29 stycznia 2014

O tym czemu mnie tu nie ma


Mało ostatnio piszę. Ostatnie dni (albo raczej nocki) nie są za dobre. Coś mnie boli w buzi. Mama mówi, że to "idą ząbki". Boli, bardzo boli. Nie umiem pić mleczka wieczornego, bo boli. I płaczę dużo. Do tego każdej nocki mam katar. Wieeeelki katar, który rano przechodzi. Przez to nie mogę spać, Mama też nie śpi. Przez to jestem marudna w dzień. Mama też jest zmęczona, bo nie śpi. Czekam i czekam, aż ten ząb (albo zęby) wyjdzie. Jednego widać, ale jeszcze się nie przebił. Oby jak najszybciej się pokazał.
A tak poza tym to nic ciekawego się nie dzieje. Wczoraj byłam u pulmonologa. P.Doktor zbadała mnie, zapytała Mamy co nowego, czy chorowałam przez te 3 tygodnie. Mama powiedziała, że mam katarek od 3 dni, a raczej nocek. P.Doktor mnie zbadała i powiedziała, że osłuchowo nic mi nie jest. Lekarstwo, które biorę zamiast wziewów mogę brać dalej. I ogólnie mam się pokazać za 3 miesiące, albo jak coś się będzie działo.
Już połowa tygodnia, a ja nie miałam jeszcze rehabilitacji, ani innych zajęć. W tym tygodniu rehabilitację mam tylko w piątek. Są ferie i zajęć jest troszkę mniej. Mamy za to troszkę czasu na spotkania i dlatego jutro rano chyba mamy gości ;)
Mama w domu też mi troszkę odpuściła (przez te zęby). Ćwiczy ze mną tylko przez zabawę. Np. uczę się zwierzątek, czyli: "To jest krowa, krowa robi muuu; to jest świnia, świnia robi chrum chrum; to jest owca, owca robi beeee" (narazie tych trzech zwierzątek). Mama próbowała też pytań "gdzie jest krowa?" (i wtedy miałam wybrać z dwóch zwierzątek, np.która to krowa, ale jakoś mi to nie wychodzi).


"Krowa robi muuu, świnia robi chrum chrum, owca robi beee"

Czytam wierszyki

A tak sobie pięknie klęczę

:p

 Udało się nam dodać filmik (troszkę inaczej) ;) Możecie pooglądać jak całuję taką ładną dziewczynkę ;) 



Uciekam już spać. Jak mi się coś ważnego przypomni to jeszcze napiszę.
Ahhhaaa... zapomniałabym... dziś (już po raz 4) zrobiłam siusiu do nocnika. Haa!

To dobrej nocki :***

2 komentarze:

  1. http://www.blogroku.pl/ może głosisz swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe całkiem miło :) ale chyba nie miałabym jakiejkolwiek szansy ;)

      Usuń