wtorek, 21 stycznia 2014

Grupowe zajęcia ogólnorozwojowe + Dzień Babci i Dziadka

Tyle się dziś działo, tyle jak dla takiej małej dziewczynki jak ja. 
Rano Mama wyciągnęła białą kartkę i kolorowe kredki i rysowałyśmy. Rysowałyśmy nie byle co... było to coś ważnego... laurka dla Babci Joli i dziadka Włodka z okazji ich święta. Wyszła supcio! Wiadomo po kim mam taki talent (odp.: po Mamie :p). 
Na 16:30 pojechałam z Mamą do Ośrodka na grupowe zajęcia ogólnorozwojowe. Było dużo dzieci (3 dziewczynki i 4 chłopczyków) i byli też rodzice, była p.Kasia i p.Basia, które prowadziły wszystkie zabawy i ćwiczenia. I było supcio! Naprawdę! Siedzieliśmy wszyscy w kółeczku na dywanie. Tematy zimowe. Było malowanie rączek (ja byłam w drużynie niebieskiej), masowanie rączek w miskach np. z grochem (oczywiście połowę wysypałam, taka fajna zabawa), były bańki mydlane, było odbijanie dmuchanej piłki na wielkiej kolorowej płachcie. I właśnie ta płachta najbardziej mi się spodobała (szczególnie kiedy siedziałam w środku i wszyscy falowali tą płachtą wokół mnie). I wiele innych zabaw/ćwiczeń. Ale najbardziej, najbardziej podobało mi się, że było tyle dzieci. Mama mówi i wszyscy mówią, że taki kontakt z dziećmi jest dla mnie bardzo dobry. 
Na koniec było "brawo" dla rodziców i przytulasek od Mamusi za to, że byłam taka dzielna (każde dziecko dostało przytulaska od swoich rodziców). Następne zajęcia dopiero za 2 tygodnie, a ja już nie mogę się tego doczekać.
Po zajęciach szybciutko (z małą przygodą) do prababci Cilki i pradziadka Bronka. Tam złożyłyśmy z Mamą życzenia, a ja dałam laurkę mojej Babci i Dziadkowi. Była też reszta rodzinki. I było jak zawsze miło. 
Nie mamy dziś żadnych zdjęć (znowu). Tyle się działo i Mama nic nie cykała.

Jutro wstajemy już o 6:00, więc pora żebym poszła spać.

Buziaki-ogromniaki

P.S. Mama codziennie sadza mnie na nocniku i mówi "śiiiiii", a ja nie wiem o co Mamie chodzi... ;)

2 komentarze:

  1. A Sarusia zamiast siusiać to się śmieje do mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja lubię się śmiać do Mamy :) I zrobiłam dziś Mamusi niespodziankę .... ;) :*

      Usuń