poniedziałek, 2 grudnia 2013

TAK MAŁO, A TAK DUŻO !!!


Wiem, że jest jeszcze troszkę czasu... ale gdyby Jakiś Ktoś chciał pomóc... i gdyby Jakiś Ktoś chciał pomóc jakoś małej dziewczynce z zespołem Downa... to może np. pomóc mi - Sarusi - i przekazać swój 1% podatku.
Rehabilitacja, oraz niektóre wizyty lekarskie wiążą się z dużym wydatkiem. Pieniążki z Waszego 1% przeznaczone na moją rehabilitację i leczenie, wpływające na moje konto w Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" pomogą mi w dalszym rozwoju.
Jest to dla mnie bardzo ważne. Bardzo chciałabym być samodzielna i dzięki Wam mam na to szansę. Wasz 1% jest dla mnie szansą na lepsze życie. 




Wszystkim z góry dziękuję i przesyłam buziaki (Mama też dziękuje) :***
Będę Wam jeszcze o tym przypominać ;)

Poniżej fragment formularza PIT-37. Aby darowizna została uznana, każde pole musi być wypełnione. Kolejność (nazwisko imię) również jest bardzo ważna. Tak samo zaznaczenie pola "Wyrażam zgodę".



Buziaki-ogromniaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz