czwartek, 31 października 2013

pozytywnie jest

Pozytywnie, pozytywnie, pozytywnie... tak minął dzisiejszy dzień... a dokładniej rehabilitacja w Ośrodku.
Po dłuuuugim czasie, po chorobie, po odwoływanych zajęciach, w końcu byłam tam znowu.
Bardzo się stęskniłam. P.Joasia powiedziała, że bardzo urosłam. Oczywiście już na samym początku (kiedy Mama i p.Joasia ustalały terminy na listopad) musiałam pokazać co potrafię. Jeszcze się Wam nie chwaliłam, ale od jakiś kilku dni robię ogromne postępy. P.Joasia nie chciała wierzyć i bardzo się ucieszyła, kiedy... (uwaga uwaga!) prawie sama usiadłam bokiem. Prawie, bo jeszcze mi troszkę brakowało, ale będziemy to ćwiczyć.
Ćwiczyłyśmy dziś dużo na macie przed lustrem. Mama powiedziała p.Joasi co wyprawiam w domu kiedy ze mną ćwiczy. Od paru dni kiedy Mama ćwiczy ze mną czworaki, ja prostuję nogi, podpieram się na rękach i na głowie i staję jak niedźwiedź. Za nic nie chcę zgiąć nóg w kolanach.


Takiego właśnie niedźwiedzia robię, kiedy nie chcę ćwiczyć.

Mama wczoraj tak się śmiała, że długo nie umiała się uspokoić. I właśnie dziś na rehabilitacji robiłam to samo.
Robiłam też kilka starych ćwiczeń. Ćwiczyłyśmy też siad boczny. Całkiem nieźle mi to wychodzi. I troszkę też broiłam. Oczywiście pokazałam p.Joasi jaki mam mocny uścisk i troszkę zepsułam jej fryzurę. Ups :) Mama przeprosiła :)
Na koniec poćwiczyłam troszkę na dużej (mniejszej) piłce. Tym razem czerwonej.
Ogólnie było naprawdę supcio! I nic, a nic nie marudziłam ;)

A tu przedstawiam mój plan na listopad:
- 04.11 - rehabilitacja
- 07.11 - rehabilitacja
- 12.11 - rehabilitacja
- 15.11 - rehabilitacja
- 18.11 - logopeda
- 20.11 - rehabilitacja
- 22.11 - rehabilitacja
- 25.11 - dr spec. rehabilitacji
- 27.11 - rehabilitacja
- 29.11 - rehabilitacja

Narazie wygląda to tak. Uciekam już spać.

Buziaki-ogromniaki

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ciociu Dosiu :* Też uważam, że niedźwiedź jest supcio i nie wiem czemu Mama i p.Joasia (rehabilitantka) chcą żebym "udawała" pieska (na czworakach). Przecież niedźwiedź jest fajniejszy ;p

      Usuń