piątek, 4 października 2013

O urodzinach babci Joli, o pochwałach na rehabilitacji i o liście do Mikołaja


Oh nie nie nie... Wczoraj miałam napisać notkę o tym ważnym dniu. Niestety dzień był troszkę zajęty. A co się działo wczoraj? Urodzinki babci Joli !!!!!! Sto lat Babciu :**** Kocham Cię bardzo bardzo! 
Imprezka będzie dopiero w sobotę.
Wczoraj na 12:00 byłam w Ośrodku na rehabilitacji. Znowu troszkę humor nie do końca dopisał. Nie ćwiczyłam tego trudnego ćwiczenia na piłce, a i tak troszkę pomarudziłam. Pochwaliłam się też moim filmikiem (który już widzieliście). P.Joasi bardzo się spodbało. Bardzo też mnie chwaliła, że ładnie wczoraj ćwiczyłam. Ładnie pracował mój brzuszek i znowu mnie chwalono, że buzia cały czas zamknięta. Supcio!
Po południu do babci Joli przyszli: ciocia Teresa, ciocia Mariola, ciocia Maryla i wujek Mariusz. Była też ciocia Sylwusia no i my ;) Ja dość szybciutko zasnęłam, ale wcześniej było bardzo miło. 

Dzisiaj Mamy z Mamą wolne!!! Tak tak już weekend. Nie ma doktorów, nie ma rehabilitacji. Jest Mama, są ćwiczenia i zabawy w domu.

P.S. Chcę Wam jeszcze powiedzieć, że piszę z Mamą "list" do Mikołaja, do Dzieciątka i taki urodzinowy (bo wszystko to jest w grudniu). Podobno potem np.Mikołaj nie wie co by się mi przydało najbardziej. A Wy już piszecie list do Mikołaja? :p

Buziaki-ogromniaki

6 komentarzy:

  1. Saruniu nam też było bartdzzzzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na ten list z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ciociu Sylwusiu to Ty znasz Mikołaja? :) Supcio! My z Mamą dopisujemy cały czas coś do tej listy (jak nam się przypomni). Na pierwszym miejscu są spineczki do włosów, bo mi do oczu lecą ;p
      P.S. Myślisz, że Mikołaj ma je u siebie? :)

      Usuń
    2. Oczywiście ze znam Św. Mikołaja! Wszystko mu przekaże;) myślę, że spineczki też ma. A może dostaniesz spineczki na Wszystkich Świętych :D

      Usuń
    3. Supcio! Musisz mi Go kiedyś przedstawić ;) A to na Wszystkich Świętych też się prezenty dostaje? :D hihihi

      Usuń