środa, 2 października 2013

szczepienie, rehabilitacja, alergolog + kolejna niespodzianka-kolejny postęp


Tydzień całkiem zajęty... Codziennie coś..

Poniedziałek:
Rano Euthyrox, mleczko i ubieranie i pojechaliśmy do mojej p.dr K. na szczepienie.
Najpierw Pani Pielęgniarka zważyła mnie. Ważę już 8,100kg. Potem p.dr K. zbadała mnie, powiedziała, że jestem zdrowa i że mogę być zaszczepiona. Oooł...
Dostałam też skierowanie na USG jamy brzusznej, żeby skontrolować tą moją nerkę.
Przeszłyśmy z Mamą z gabinetu Pani Doktor do zabiegowego i tam Pani Pielęgniarka wbiła mi strzykawkę w prawą nóżkę. Bolało bardzo, ale płakałam tylko troszkę, bo się przestraszyłam. Narazie przerwa i kolejne szczepienie dopiero w nowym roku. Jupi!!!!

Wtorek:
Rano Euthyrox, mleczko i ubieranie. Na 9:55 miałam rehabilitację w Ośrodku. Znowu źle mi się ćwiczyło. Musiałam troszkę pomarudzić i popłakać. Mama i p.Joasia próbowały mnie rozbawić, ale to jakoś nic nie pomagało. Taki dzień. 
Potem pojechałam z Mamą do Przychodni zapisać mnie na to USG. Termin mamy na 11 października.
Mama napisała też sms'a do p.dr S. (neurolog) i zapisała mnie na kolejną wizytę - 14 października). Mój październikowy plan zajęć i wizyt się znowu powiększa.
Wczoraj stało się coś co sprawiło, wielką radość w całym domu. Od jakiegoś czasu ciocia Sylwia i Mama uczyły mnie posyłać buziaki ("poślij buzi") i w końcu pokazałam, że potrafię. I to nie raz. Mama nagrała na filmiku i można to zobaczyć tu: https://www.facebook.com/Sarusia.21
Na blogu (jak już pisałam wcześniej) coś się zepsuło i nie da się dodawać filmików.

Środa:
Rano Euthyrox, mleczko i możemy jeszcze troszkę dospać. Bo dopiero na 14:50 pojechałam z Mamą do alergologa. Kolejki nawet nie było, więc załatwiłyśmy szybciutko. Pani Doktor zbadała mnie. Powiedziała, że jest wszystko super, że mamy odstawić (jak narazie) wziewy i pokazać się w nowym roku (jeśli nic wcześniej nie będzie się działo). Supcio! 

Jutro ważny dzień, ale o tym to już się jutro dowiecie ;)

Buziaki Misiaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz