środa, 15 maja 2013

Witamy cię Natalko !


     

Słuchajcie słuchajcie !!!! Po raz pierwszy jestem starszą kuzynką. Już nie jestem takim małym dzidziusiem. Teraz muszę się opiekować młodszymi. Wczoraj wieczorem przyszła na świat Natalka. Natalka jest córcią cioci Dosi i wujka Marcina, a ciocia Dosia to kuzynka mojej Mamusi.
Witamy Cię Natalko !!!! Nareszcie przeprowaziłaś się z brzusiowego domku. Było Ci tam napewno dobrze, ale powiem Ci, że tu wcale nie jest gorzej, na pewno jest ciekawiej. Czekam już aż się zobaczymy, bo nie mam się z kim bawić.
Na Twoją cześć hip hip hura !!!!! I na cześć cioci Dosi (bo sobie super poradziła) hip hip hura! I na cześć wujka Marcina (za wsparcie) hip hip hura! Rośnij rośnij i wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich Rodziców.
Buziaczków sto !

P.S. Moja Mama i Tata gratulują Twojej Mamie i Tacie.


Witamy Cię Natalko !!!

Pozujemy...
Całkiem fajna ta kartka...

...ciekawe jak smakuje... lekko mdła...
Brawo dla mnie... pięknie zapozowałam





4 komentarze:

  1. Natalka w końcu po tej stronie! ;) a z Ciebie Sarusiu będzie super starsza cioteczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuzyneczka nie cioteczka.. ciociu Sylwusiu :p :**

      Usuń