niedziela, 26 maja 2013

O bardzo miłym sobotnim popołudniu

W sobotę pogoda (pomimo, że nie była fajna) nie przeszkodziła mi w spędzeniu fajniutkiego popołudnia. Razem z Mamą i ciocią Marylką poszłyśmy "pod Żyrafę" na VI Festiwal Nauki i Ekologii EKO MASTER. O godz. 16:00 na scenie powitaliśmy Kaberet NEO-NÓWKA i zespół ŻARÓWKI. Wszystko supcio, ale pod koniec troszkę chciało mi się spać i szybko zasnęłam. Mama i ciocia Marylka dobrze się bawiły. Neo-Nówka to jeden z dwóch ulubionych kabaretów Mamusi (zgadnijcie jaki drugi). Było tak głośno, a ja pierwszy raz byłam na takiej imprezie (no może wcześniej była, ale to jeszcze w maminym brzusiu).
Mama tak się śmiała, że nawet filmiku nagrać nie umiała (wszystko się trzęsie). Potem coś się porobiło z aparatem i najlepsze momenty się nie nagrały, albo nagrały niecałe.

Troszkę śpiąca. P.S. Wcale nie było nudno.






Po kabarecie poszłyśmy pooglądać co tam jeszcze ciekawego wokół. Poszłyśmy też zobaczyć Miasteczko z Tektury (tekturowe budowle, które dzieci mogły pomalować; ja jestem jeszcze za malutka).
Było zimno, więc wróciłyśmy do domu i ciocia Marylka przyszła do nas na kawę. To było supcio popołudnie.


Miasteczko z tektury
Ja i mój supcio zamek

Szkoła

Szpital

Policja

Jest i pomnik i parasolki z naszego tyskiego ;)

P.S. Oglądaliście wczoraj wieczorne wiadomości na TVP1? Pokazywali mojego supcio wujka Mateusza - trenera dzieci (piłka nożna). Wujku gratulacje, wypowiadałeś się i wyglądałeś naprawdę supcio :) Oglądałyśmy razem z Mamą. Buziaki dla Ciebie.

2 komentarze:

  1. oj Sarusiu, widzę że ciekowość ludzi rośnie. Ja za to bardzo cieszę się, że tworzycie taką super rodzinkę. A to jest przecież blog o Tobie a nie o tatusiu ;)

    PS. Wujek Mateusz cieszy się, że się podobało i bardzo Cię kocha :*

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację (jak zawsze) :p bo przecież ja jestem Gwaizda i to strona moja i mojego zespołu :p

      P.S. Ja też bardzo kocham mojego chrzestnego :*
      Buziaki dla Was <3

      Usuń