piątek, 17 maja 2013

podziękowania :*

W krótkiej notce chciałam Wam znowu podziękować za odwiedzanie mojej stronki. Jesteście wspaniali :** Czytajcie dalej :p Szczególnie chciałam podziękować 2 cioteczkom, które są chyba najwierniejszymi fankami i czytają i komentują bardzo dużo. Cioci Sylwusii i cioci Dosi dziękuję bardzo :*:* Zawsze zostawiacie tu po sobie "ślad". Wszystkich, którzy jakiś "ślad" zostawili nie będę wypisywać, ale pamiętajcie, że o Was pamiętam. Dziękuję też wszystkim podglądaczom-cichaczom ;) Też się bardzo cieszę, że interesuje Was to co tu wypisuję. Tak naprawdę to ciekawa jestem czy aż tyle osób tu zagląda czy te "odwiedziny" "nabijane są" przez ludzików, których znam i wiem, że tu zaglądają. Taka ciekawa to chyba po Mamusi jestem ;p Jeszcze raz Wam dziękuję, zachęcam do śledzenia moich postępów i przesyłam sto buziaczków.

2 komentarze: