czwartek, 23 maja 2013

Więcej i więcej rehabilitacji


Halo halo! Jest tam kto? Bo tu Sara i jej zespół.
Jak Wam mija tydzień? Już mamy czwartek i my z Mamą już mamy weekend. Jutrzejsze zajęcia z p.Justyną (logopeda) odwołane. Chyba coś p.Justynie wypadło. Już się zastanawiam nad innymi planami na jutro. Dzisiaj na 9:55 poszłam z Mamą do Ośrodka na rehabilitację z p.Joasią. Godzina 10 to taka godzina, gdzie przeważnie "ucinam" sobie małą drzemkę. I właśnie z tego powodu bardzo dziś protestowałam. Nie chciało mi się ćwiczyć, kiedy oczka mi się same zamykały. Płakałam, płakałam, ale nic to nie dało. Dopiero jak p.Joasi położyła mnie na dużej niebieskiej piłce troszkę się uspokoiłam. Mama pokazywała mi różne fajne zabawki, których w domu nie mam (bo w domu mam swoje inne) i jakoś mnie tym przekonała do ćwiczeń. No i jeszcze p.Joasia tak ładnie mnie prosiła, no to przecież nie zrobię jej przykrości i będę ładnie ćwiczyć. Czas szybko minął. Mama umówiła nas na zajęcia na kolejny miesiąc i teraz wygląda to tak:
- 29.05 - rehabilitacja + doktor specjalista neurologi dziecięcej
- 07.06 - rehabilitacja
- 10.06 - logopeda + doktor specjalista rehabilitacji medycznej
- 11.06 - rehabilitacja
- 14.06 - rehabilitacja
- 18.06 - rehabilitacja
- 21.06 - rehabilitacja
- 25.06 - rehabilitacja
Zauważyliście, że jest tego więcej? Jupi... Teraz rehabilitacje będę mieć już 2 razy w tygodniu. Bardzo się z tego powodu cieszę, bo więcej rehabilitacji = szybsze i większe postępy. Dziś w ośrodku nie spotkałam nikogo znajomego. Zobaczymy może jak będzie tego więcej to częściej będę kogoś spotykać.

Jeszcze tak szybciutko powiem, że wczorajsze pobieranie krwi nie było takie złe. Na pewno jest to mniej bolesne niż straszne szczepienia. Wyniki podobno mam lepsze, ale musimy się jeszcze zapisać do mojej p.dr K. i zobaczymy co mi powie. 

Byłam też z Mamą na poczcie i wysłałyśmy dokumenty do Fundacji. Teraz czekamy.

Pogoda brzydka, ale nie pada więc idę z Mamą na mały spacer.
Buziaki - Misiaki :*:*:*:*

P.S. Sarusia.21 jest już też na facebooku  https://www.facebook.com/Sarusia.21 Zapraszamy ;)

6 komentarzy:

  1. Cieszymy się razem z Tobą Sarusia z postepów i większej ilości rehabilitacji :) Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje postępów Kochanie :* Buziaki od cioci i Natalki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* buziaki dla Ciebie ciociu Dosiu i dla malutkiej Natalki

      Usuń
  3. Ale ZAPOWIADA CI SIĘ PRACOWITY MIESIĄC!!! I DZIĘKI ŻE NAPISAŁAŚ O NEO-NÓWCE WYBIERAMY SIĘ Z CIOTKĄ TERESKĄ ALE NASTĘPNEGO DNIA WYBIERAMY SIĘ TEŻ NA ROBERTA GAWLIŃSKIEGO I SZTUCZNE OGNIE .MC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam że to wszystko jest jednego dnia :) życzę udanego weekendu, oby pogoda dopisała ;)

      Usuń