poniedziałek, 13 maja 2013

Szybki skrót ostatnich dni

Czwartek (po południu):
Niespodziewana niespodzianka.. razem z ciocią Monią, ciocią Dosią i malutką Kruszynką przyszedł też wujek Dominik. Było miło ;)

Piątek:
Podwójne urodzinki Tatusia i pradziadka Bronka. Sto lat, sto lat !!! ;**
Śliczna pogoda. Idę z Mamusią na spacerek do Parku Niedźwiadków, a potem do prababci Cilki i pradziadka Bronka.


Jest pięknie !

Sobota:
Rano do prababci Cilki i pradziadka Bronka. Tam wielkie sprzątanie i pieczenie ciast na urodzinową imprezkę.

Niedziela:
Rano do kościółka, potem kawka u babci Joli i dziadka Włodka. Po południu do pradziadka Bronka na urodzinki. Jest pycha ciasto dla "tych dużych", a mi Mamusia daje jabłuszko.
Mama rysowała też po ścianach. Teraz Pradziadkowie mają fajniejszą tapetę, na której jestem Ja i Natalka.


Sara i Natalka

Poniedziałek:
Pogoda brzydka, jest tylko jeden niedługi spacerek.

To taki szybki skrót tych kilku dni.
Poza tym to robię postępy. Mama mnie chwali, że super podpieram się na łokciach, kiedy leżę na brzuszku. No i główkę też już coraz lepiej trzymam. Jednym słowem wszystko idzie do przodu.
W domku codziennie ćwiczymy, masujemy się i bawimy. Spacerków ostatnio jest mniej (wszystko przez tą deszczową pogodę). Oby to się niedługo zmieniło.

P.S. Pierwszy raz zasnęłam z pieluszką, tuląc ją mocno.

Kochana pieluszka.


Uciekam spać. Dobrej nocki. Muuuuaaaahhh...

2 komentarze:

  1. Sarusia jest słodka i urocza. Bardzo dzielna dziewczynka:)Życzę dużo zdrowia szczęścia , miłości a także pociechy z życia a szczególnie z córki :) Całuje małą Księżniczkę :***
    P.S. Mieszkamy na tym samy placu ... Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie dziękuję za wspaniałe słowa. Ciekawa jestem czy się znamy osobiście czy tylko z widzenia ;) I też nie wiem czy chodzi o W czy E bo my jesteśmy raz tu raz tu (ostatnio).
      Pozdrawiam Sara

      Usuń