sobota, 23 listopada 2013

imprezka urodzinowa cz.I


Jak już pisałam wcześniej, wczoraj były urodzinki dziadka Włodka. Imprezki są dwie, bo mamy tak dużą rodzinkę, że nie byłoby jak wszystkich pomieścić. I tak właśnie wczoraj była rodzinka od strony dziadka Włodka. A dziś przychodzi rodzinka od strony babci Joli.
Oprócz dorosłych przyszła też wczoraj Agatka. Agatka to moja kuzynka (córka cioci Kasi - kuzynki od Mamusi). Wczoraj dopiero pierwszy raz się widziałyśmy. Agatka jest supcio! Bawiła się ze mną na zielonej macie, zabawiała kiedy Mama robiła mi inhalacje i pomagała Mamusi mnie wykąpać. Bardzo się cieszę, że przyszła, bo ja bardzo lubię bawić się z innymi dziećmi.
Dzisiaj z dzieci będzie moja kuzynka Natalka (córka cioci Dosi, kuzynki od Mamusi). Natalkę już znacie, bo się często widujemy. Już się nie mogę doczekać.

Ja i Agatka

Buziaki Misiaki

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. takkk koniecznie musi być ;) tylko ciociu Sylwusiu tu mi się coś popsuło i się nie da dodawać filmików :(

      Usuń