poniedziałek, 25 listopada 2013

imprezka urodzinowa cz.II + wizyta u dr specj. rehabilitacji + plany na ten tydzień


O tym co w sobotę...
Po południu imprezka urodzinowa dziadka Włodka. Nie będę wszystkich wymieniać, bo ludzi było bardzo dużo. Było też dużo jedzenia i dużo śmiechu i trochę marudzenia też było. Jak impreza to impreza i ani ja ani Natalka nie chciałyśmy spać. Było też pełno Cioć do bawienia się z nami. Supcio!


Imprezowiczka ;)

Miejsce dla vipów

Pomimo, że to urodzinki dziadka Włodka, ja też dostałam prezent. Ciocia Monia przyniosła mi supcio pacynki (takie zwierzątka na palec). Jest tam żółw, słoń, lew, królik, żaba, myszka, miś, renifer, papuga i rekin (który mi się chyba spodobał najbardziej). Dziękuję :*

Ciocia Marylka, ja i Ciocia Monia i moje nowe pacynki

Natalka i ja (już w piżamce)

"Mam rekina! Komuś kawałek?"

A w niedzielę...
Po południu jak zwykle pojechaliśmy do prababci Cilki i pradziadka Bronka. Ćwiczyłam swoje siadanie i nawet umiałam się wyprostować. Sama! Wszyscy bili mi brawo ;p

Dziś jest poniedziałek...
Rano na 10:10 pojechałam z Mamą i dziadkiem Włodkiem do Ośrodka (dziadek Włodek nas zawiózł autem, bo brzydka dziś pogoda, a my z Mamą jeszcze trochę chore, tzn. bardziej Mama niż ja). A że miałam dziś tylko wizytę u dr specj. rehabilitacji to Dziadek czekał na nas w Ośrodku, żeby nie marznąć w aucie.
Co do samej wizyty, to p.dr J. była bardzo zadowolona z moich postępów. Chwaliła mnie bardzo, bardzo. Była wręcz zszokowana, że tak dobrze sobie radzę (to chyba dobrze). A radzę sobie tak dobrze tylko dzięki rehabilitacji. To naprawdę bardzo mi pomaga.
Kiedy wyszłam z Mamą z gabinetu, spotkałyśmy jeszcze p.Justynę (logopeda). Okazało się, że ktoś zachorował i jest jutro wolne miejsce, więc od razu się zapisałyśmy.
Po południu przyjedzie do nas ciocia Sylwia i wujek Mateusz. Już się nie mogę doczekać.

Środa i piątek też zajęte - mamy rehabilitacje. W sobotę duże spotkanie zespołowych Przyjaciół. Musimy jeszcze z Mamą pozałatwiać troszkę spraw. Także tydzień zajęty. Jak się uda to w między czasie może znajdą się jakieś godzinki na spotkania towarzyskie. 

Buziaki-ogromniaki Misiaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz