wtorek, 30 kwietnia 2013

Wolne, ale niewolne ;)

Co tam? Co tam? Jak się macie? Ja całkiem dobrze :) Nic nie piszę ostatnio, bo w sumie nic się nie dzieje. Weekend majowy się zbliża i mam wolne od rehabilitacji i lekarzy. Wcale się nie cieszę z tego, że rehabilitacji brak, bo przecież ja lubię ćwiczyć. Ale już niedługo. Ćwiczę za to w domu z Mamusią. Oprócz tego spaceruję codzinnie po 2 razy (jeśli mogę).


 "Mamooo daj mi ten aparat, teraz ja chcę nakręcić filmik"


"Hmm co to jest? Mały pajączek?" / w Parku Niedźwiadków.


A wiecie jakie robię postępy..? Dzisiaj leżę sobie na pleckach i Mama macha mi grzechotką i pięknie mnie prosi, żebym podniosła lewą rączkę i chwyciła zabawkę. No i oczywiście chciałam Mamie zrobić przyjemność i chwyciłam pięknie tą grzechotkę. Mamusia jak zawsze się bardzo ucieszyła.


Ja i niebieski jeżyk


Mama: "No pokaż jak się obracasz na brzuszek"
Ja: "Nieeeee"
Mama: "No pokaż wiem, że umiesz"
Ja: "Nieee chce mi się"
Mama: "Pokaż Sarusiu"
Ja: "No dobra patrz" ;)
Mama: "Brawoooo"





Zapomniałam Wam też napisać, że wczoraj było święto. Święto mojej prababci Cilki - jej kolejne urodziny. Sto lat sto lat prababciu Cilko !!!!! <3 W niedzielę byliśmy z tej okazji na urodzinowej kawusi. Było dużo gości:
- babcia Jola i dziadek Włodek,
- ciocia Sylwia,
- ciocia Dosia, wujek Marcin i mała Kruszynka (w brzusiu cioci Dosi),
- ciocia Monia,
- wujek Dominik,
- ciocia Marylka i wujek Jurek,
- ciocia Tereska i wujek Artur,
- i ciocio-babcia Hela (siostra mojej prababci Cilki),
Było jak zawsze miło i smacznie.

Do napisania :*:*:*:*:*:*

3 komentarze:

  1. Ślicznie dziewczyno, jesteś taka dzielna i naprawdę robisz postępy :) Buziaczki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ciociu Dosiu :* Buziaczki dla Ciebie i Kruszynki :*:*
      P.S. Niech już w końcu Malutka wyprowadza się z brzusiowego domku, bo nie mam się z kim bawić ;p

      Usuń
    2. No widzisz może Ty ją przekonasz żeby już wyszła :)

      Usuń