sobota, 20 kwietnia 2013

uwaga! uwaga! uwaga !!! Jestem duża więc...

Uwaga! Uwaga! Uwaga !!! Wczoraj pisałam jaka jestem już duża i dziś mam na to dowód...
Czy wy wiecie co się dzisiaj stało? Jestem duża więc... Mama dała mi dziś na obiadek skosztować inne jedzonko niż tylko mleczko. Dostałam dziś MARCHEWKĘ ze słoiczka. Mama przełożyła troszkę do mojej super różowej miseczki i dała mi skosztować. Najpierw się troszkę dziwiłam co to, nie wiedziałam, że dzieci jedzą inne jedzonko niż mleczko, ale jak się okazuje - jedzą. Zjadłam aż 3 łyżeczki marchewki i powiem, że była całkiem smaczna. Ciekawe czy dostanę jeszcze coś innego do skosztowania.. ;)

Marchewka.... 

mniam.. mniam.. mniam..

Pojadłam
A tu macie jeszcze filmik mojej rozmowy, a raczej monologu:



4 komentarze:

  1. mam nadzieję, że moja Chrześniaczka będzie więcej warzyw jadać niż ciocia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D oj zobaczymy ciociu Sylwusiu ! może mam coś po Tobie ;)

      Usuń
  2. ciotka Paula pęka z dumy!
    buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń