czwartek, 21 maja 2015

Zwierzenia Mamy: Dostałam prezent idealny.

Niedługo Dzień Matki. Z tej drugiej strony obchodzić go będę już trzeci raz. Więc tak przy okazji troszkę o tym jak moja córeczka zmieniła moje życie...

Jakiś czas temu miałam zupełnie inne plany. Skończyłam studia, chciałam pracować w wymarzonym zawodzie, wyszłam za mąż, planowałam założenie rodziny.  Jednak "Ten u góry" chciał inaczej, baa chciał lepiej. Nie wiem jak zasłużyłam sobie na taki wspaniały prezent, ale z pewnością dostałam PREZENT IDEALNY. 

Miłość!
Dostałam wielką, niekończącą się, bezgraniczną miłość. Mojego małego aniołka, moją maleńką córeczkę z zespołem Downa.
Moje plany zmieniły się całkowicie. Życie odwróciło się do góry nogami. I wiecie co... z tej perspektywy wszystko jest piękniejsze!
Sara zmieniła mnie i zmienia codziennie. Zwolniłam, inaczej patrzę na niektóre sprawy. Zauważam rzeczy, których wcześniej nie zauważałam. I cieszę się tym.
Sara uczy mnie cierpliwości, tego, że czasem trzeba poczekać, włożyć więcej wysiłku. Ale radość jest potem 2 razy większa.
Częściej się uśmiecham, otwarłam się bardziej na ludzi. Dzięki Sarusi poznaję wspaniałe osoby (rodziców w podobnych sytuacjach, terapeutów, no i dzieciaczki).

Pomimo, że nie mam niczego o czym wcześniej marzyłam, mam wszystko! I jestem szczęśliwa! Teraz już naprawdę... 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że zdecydowałaś się pisać również jako mama. Czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku trzeba mnie było troszkę do tego przekonać ;) W dalszym ciągu jest to bardziej blog Sarusi, ja będę pisać sporadycznie i zobaczymy co z tego będzie :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zaczytuje sie od poczatku powstania bloga i ciagle obserwuje co u Was nowego. Jestem pelna podziwu dla Twojej wytrwałości, sily i madrosci. Sarusia ma świetną mamę. Trzymam za Was mocno kciuki i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Miło słyszeć, że Ktoś czyta (i to od początku!) bardzo się cieszymy i pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. Czyta czyta i ciagle czeka na nowosci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń