sobota, 29 listopada 2014

Mama znowu taka dumna.

Plusk plusk... ;) Dziś znowu zajęcia maluszków na basenie. Było nas 5 (4 dziewczynki i 1 chłopczyk). Jak zawsze było supcio! Nie będę się za bardzo rozpisywać co tam dokładnie robiliśmy. Były dwie nowości. Po pierwsze: dziś pierwszy raz utrzymywaliśmy się na wodzie samemu (w pływaczkach, Mama nie trzymała). A po drugie: jedna ważna rzecz... najważniejsza... uwaga... Dziś pierwszy raz NURKOWAŁAM! Aż 4 razy! Haaa! I nic, a nic nie płakałam. Na początku byłam w małym szoku, bo nie wiedziałam co się dzieje, ale całkiem mi się to podobało. Nurkowałam jak zawodowy nurek :D A no i zapomniałam dodać, że Mama jest ze mnie mega dumna (jak zawsze), tak bardzo bardzo. Kiedy następna sobota? ;p

Raaaz, Dwaaa, Trzyyy... Plusk :)


Po południu miałam w domku małą "imprezkę" (w końcu to andrzejki). Najpierw troszkę potańczyłam z Mamą i babcią Jolą, a potem były wróżby.

Lejemy wosk

Moja wróżba :)

Hmm co to jest? ;p


Niby w grudniu miało być tego wszystkiego mniej, a jakoś dalej tydzień zapełniony.
Plan na przyszły tydzień:
- poniedziałek - integracja sensoryczna (wczesne wspomaganie rozwoju)
- wtorek - rehabilitacja + zajęcia grupowe ogólnorozwojowe
- środa - brak planów (czyli wolne, nie ruszamy się z domu)
- czwartek - logopeda (prywatnie)
- piątek - rehabilitacja
- sobota - zajęcia maluszków na basenie + X Targi Twórczości Osób Niepełnosprawnych "W    
dobrym TTON-ie Być Aniołem"

Przez te wszystkie zajęcia (i odrabianie zajęć) jakoś ostatnio mało spotkań towarzyskich. Trzeba nad tym popracować :)

Buziaki-ogromniaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz