sobota, 22 listopada 2014

Jest sobota, jest basenowo! (moja lekcja nr 5)

Jest sobota. A jak sobota tzn. że jest najlepszy punkt dnia, a nawet tygodnia. Jest BASENOWO! Coś mi się wydaje, że niedługo zmienię się w małą rybkę (hmm a może będę syrenką). Z zajęć na zajęcia jest coraz lepiej :) Dziś były to moje 5 zajęcia i powiem Wam, że jest supcio! Jedyne czego się jeszcze boję to pływanie na pleckach. No i dalej nie było nurkowania (chyba dobrze, bo tego też się boję). Dziś na zajęciach było nas całkiem sporo, bo aż 7 dzieciaczków + rodzice (też 7) + 2 Panie-Ciocie ;)
Dziś był tor przeszkód i wiele innych atrakcji :) Na koniec jak zawsze poszłam z Mamą na chwilkę do bąbelków. No i wcale, a wcale nie chciałam iść do domu. Już nie mogę doczekać się kolejnej soboty.

Hop do kółka ;)

Jestem małą rybką :)

Witamy się pleckami... stópkami... rączkami...

Wszyscy są?! Zaraz odpływamy... :)

Kto dziś nurkuje do kółeczka? (chyba wszyscy oprócz mnie ;p)


Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz