poniedziałek, 10 czerwca 2013

sobota, niedziela, poniedziałek

Weekend w małym skrócie:
Pogoda była supcio do czasu... Wczoraj wieczorem wielka burza. Dobrze, że udało nam się skorzystać ze słoneczka.
W sobotę rano do prababci Cilki i pradziadka Bronka. Po południu na działeczkę do babci Joli i dziadka Włodka. Była też ciocia Marylka. Czyli wszystko supcio ;)


;)

"Nie oddam mojej Mamusi"

Marcheweczka


A w niedzielę do kościółka, potem na spacerek na Paprocany z Mamusią i babcią Jolą. Po południu spacerkiem do prababci Cilki i pradziadka Bronka (jak zawsze).

Nowy tydzień nowe wyzwania ;)
Poniedziałek:
Na 11:20 poszłam z Mamusią do Ośrodka, bo miałam wizytę u dr specjalisty rehabilitacji. P.dr J. pochwaliła mnie bardzo. Cieszyła się, że się przewracam na brzuszek, bo podobno miałam jeszcze na to czas. Ogólnie jest wszystko dobrze. Mam dalej ćwiczyć tak ładnie.
Potem miałyśmy troszkę czasu, bo trzeba było czekać do godz.12:00 na wizytę u p.Justyny - logopeda.
P.Justyna jak zawsze mnie pooglądała. Powiedziała, że ładnie trzymam języczek w buzi kiedy śpię (bo usnęło mi się zanim weszłyśmy). Pokazała Mamusi jak mnie trzymać i jak mnie karmić (jak wkładać mi poprawnie łyżeczkę do buzi, bo podobno dużo mam robi to źle). Powiedziała też, że ogólnie jest bardzo zadowolona. Widzimy się dopiero w lipcu. Mama ma dalej robić mi masażyki buzi (wewnętrzne i zewnętrzne). Mamy też za zadanie nagrać mnie jak jem (jak Mama mnie karmi łyżeczką) i pokazać następnym razem. No i musimy jeszcze przynieść jakieś jedzonko (np.jabłuszko) na następne spotkanie.
A widzieliście co działo się po południu? Wooow... jaki grad !!!! Pierwszy raz widziałam coś takiego. Dobrze, że byliśmy w domku.

A to plany na ten tydzień:

- / 10.06 - dr specjalista rehabilitacji - 11:20
               logopeda - 12:00 /    <-- done
- 11.06 - rehabilitacja 8:15
- 12.06 - brak planów
- 13.06 - brak planów
- 14.06 - rehabilitacja - 8:15
- 15.06 - brak planów
- 16.06 - brak planów
W sumie to mamy tylko rehabilitacje, a tak to wolne ;)

Całuski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz