sobota, 1 czerwca 2013

DZIEŃ DZIECKA !!!! Nasze święto !!!

Dzisiaj Nasze Święto! Dzień Dziecka.. Wszystkim Dzieciaczkom wszystkiego najpiękniejszego ! Radości i miłości przede wszystkim :*:*:*
Opowiem Wam o moim wyjątkowym dniu. Rano wstałam i myślałam, że nie dostanę już żadnego prezentu, bo przecież zgarnęłam wszystkie wcześniej.. i co się okazało, że się pomyliłam. Dostałam od babci Joli i dziadka Włodka jeszcze jeden prezent: owieczkę Alę (tak nazwała ją ciocia Sylwia). Jest śliczna i ma różową kokardkę.

Jakaś nowa... Ładna jest ;)

Z powodu mojej choroby trzeba było odwołać dzisiejsze plany. A miała być fajna wycieczka (kiedyś o tym napisze). Ale ale... nie było wycieczki, ale Mamusia wymyśliła dla nas coś w zamian. Upiekła babeczki i przygotowała nam małą imprezkę. Dla mnie było jabłuszko ze słoiczka. Było jak zawsze supcio!

Najlepszego kochani :*

Zmęczona.

hihihihi

Mamooo ale mnie czarujesz :p

Smileee :)

Mniam mniam jabłuszko..

Podnosimy nóżki.. raz i dwa i raz i dwa 

A jak Wy spędziliście ten wyjątkowy dzień? :)
Świąteczne buziaki-ogrominiaki


4 komentarze:


  1. Sarusia Twoje uśmiechnięte zdjęcia najlepsze! :)
    Ps. Jest i koszulka ! :)
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      P.S. Mama mówi, że koszulka będzie jeszcze na innym zdjęciu (bardziej widoczna) ;)

      Usuń
  2. Jak miło popatrzeć na taki piękny uśmiech dziecka !:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się codziennie tak uśmiechać, bo to przecież fajne ! :)

      Usuń