sobota, 6 lipca 2013

"planujemy plany"

Obiecałam, że się postaram nadrobić zaległości i pisać dla Was częściej, więc się teraz staram ;)
Krótka notka o planach na weekend i na przyszły tydzień.
W sumie to na weekend jakiś supcio nowych planów nie mamy, co nie znaczy, że będzie nudno. Wiem tylko tyle, że jutro po południu jadę do prababci Cilki i pradziadka Bronka (jak zwykle), ale ja te spotkania bardzo lubię. Mam supcio fajowską rodzinkę, więc lubię się z nimi spotykać. No i oczywiście kocham Ich Wszystkich bardzo bardzo.
Dziś planów jako takich jeszcze nie mam, ale pewnie mi coś zaraz wymyślą. A jutro rano to pewnie do kościółka jak na katoliczkę przystało ;) No i spacerki i ćwiczonka i masażyki (ale o tym to chyba pisać nie muszę bo to oczywiste).

A plany na następny tydzień mam narazie takie:
- poniedziałek - neurolog
- wtorek - możliwe, że wycieczka, ale jeszcze nie wiadomo na 100% (a jak nie we wtorek to w czwartek)
- środa - pobieranie krwi + rehabilitacja
- czwartek - brak planów
- piątek - logopeda
- sobota - brak planów
- niedziela - brak planów

Do tego muszę jeszcze zorganizować jakieś spotkania z Przyjaciółmi :) Hmm hmm kto się skusi ? (tylko nie wszyscy na raz, bo potem trzeba odmawiać) ;)

Miłego dzionka :*** muah muah muuaaaahhh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz