środa, 24 lipca 2013

O supcio spotkaniu zespołowych Przyjaciół ;)

Dzisiaj razem z Mamą pojechałam (moją bryką) na małe spotkanie Zespołowych Przyjaciół. Oprócz mnie i Mamy była jeszcze ciocia Ania z Dominiką (zD) i Weroniką oraz gospodarze: ciocia Gosia z Alusią (zD) i Jasiem.
Byłam tam najmłodsza i jeszcze nie bardzo mogłam broić z dzieciaczkami (to się zmieni za jakiś czas). Ale powiem Wam, że było naprawdę supcio. Takie spotkania nie zdarzają się często, a to dlatego, że ciężko zebrać wszystkich razem (a to rehabilitacje, albo doktory, ktoś chory, albo wyjazd). Naprawdę naprawdę nie jest to takie proste. Mam nadzieję, że spotkamy się znowu (szybciej). Dziękujemy Wam za spotkanko :***

Od lewej: Mama i ja, ciocia Ania i Dominika, ciocia Gosia, Alusia i Jaś

Od lewej: Mama i ja, ciocia Ania, Dominika i Weronika, ciocia Gosia, Alusia i Jaś
Buziaki-Misiaki


2 komentarze:

  1. Ale masz super koleżanki i kolegę :) taka malutka a już masz tylu przyjaciół - tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak mówi tekst piosenki: "I popatrz jaki świat jest piękny, jaki kolorowy kiedy się przyjaciół ma..." ;)

      Usuń