czwartek, 2 października 2014

Zajęte 2 tygodnie cz.2

Szybkie streszczenie 2 ostatnich dni:

Środa:
Po obiadku pojechałam z Mamą do Ośrodka. Najpierw zajęcia z logopedą - p.Gosią. Potem rehabilitacja z p.Asią. Zaraz po mnie rehabilitację miał mój zespołowy kolega Franio, więc tylko minęliśmy się na korytarzu. Zobaczymy się pewnie znowu we wtorek na zajęciach grupowych.

Czwartek:
Znowu zajęcia popołudniu. Ja tam wolę kiedy jakieś zajęcia odbywają się rano, bo po pierwsze: nie jestem jeszcze taka zmęczona i lepiej pracuję i współpracuję, a po drugie: potem jest więcej czasu wolnego dla mnie i dla Mamy.
Tym razem pojechałam z Mamą do Szkoły na pierwsze po wakacjach zajęcia z p.Renią w Sali Doświadczenia Świata (Wczesne Wspomaganie Rozwoju). Był basen z kolorowymi kulkami, były świecące makarony, były bąbelki w tubie, inne światełka itd. Pod koniec zajęć troszkę zaczęłam marudzić (tak bardzo chciało mi się spać).

Sala Doświadczenia Świata

Mamooo jest supcio!

Idę idę... płynę ;)

Znajdź Sarusię ;p


A jutro rano jadę do Przychodni na szczepienie :( (chyba ostatnie jak narazie... ufff).

Buziaki-ogromniaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz