środa, 10 czerwca 2015

Bajkowa Równolandia

Jacieee, ale dziś supcio dzień. Wcześniej nie chciałam nic pisać, bo znowu nie wiedziałam co z moich planów wyjdzie.
Rano pojechałam z Mamą i dziadkiem Włodkiem do mojego Ośrodka. Dziś nie było ani rehabilitacji, ani terapii logopedycznej, pedagogicznej czy psychologicznej. Dziś było wolne. Wszystkie dzieci miały wolne, bo dziś była Bajkowa Równolandia, czyli festyn w Ośrodku. Aleee było supcio! Mogłam przenieść się do różnych bajek. Był klub Myszki Miki, bagna Shrek'a, były Smurfy i Krasnoludki i Gumisie też były. W każdej bajce zadania do wykonania. Opisywać wszystkiego nie będę, bo było tego bardzo dużo. Po każdym zadaniu dostałam pieczątkę na rączkę. Oprócz różnych zadań były też piosenki i były koniki (ja tylko oglądałam) i piesek (ten z dogoterapii). Był też poczęstunek i zjadłam troszkę ciasta z rabarbarem (takie mi Mama wybrała, a wybór był duży).

W klubie Myszki Miki


Pierwsze zadanie

P.ciocia Gosia zrobiła mi uszka z kokardką i pomalowała buzię

Mała Myszka Mini na huśtawce

P, ciocia Kasia i Bagna Shrek'a

Odbijamy zieloną rączkę Shrek'a


Duże bańki mydlane

i bardzo dużo maleńkich baniek



Jutro już wracamy do codziennych zajęć.

Buziaki-ogromniaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz