poniedziałek, 5 stycznia 2015

1%

Tak samo jak rok temu. Tak i w tym roku bardzo proszę Was o pomoc i przekazanie 1% podatku dla mnie.
Na początku jeszcze raz bardzo dziękuję za każdy zeszłoroczny 1%. Dzięki temu w tym roku (a raczej pod koniec zeszłego roku) Mama mogła zapisać mnie na dodatkową terapię logopedyczną i na zajęcia na basenie (które są dla mnie inną formą rehabilitacji). Planujemy również turnus rehabilitacyjny, który również pokryjemy ze środków uzyskanych z 1%.
Wszystkie terapie, turnusy, niektóre wizyty lekarskie są bardzo drogie. Więc aby dalej móc z tego korzystać bardzo proszę Was o pomoc. Każdy 1% jest dla mnie szansą na lepsze życie. 
Z góry bardzo dziękuję i wysyłam buziaczki :* (P.S. Mama też dziękuje).




P.S. Odsyłam również do zakładki "1% dla Sarusi" tam opisane jest jak prawidłowo wypełnić formularz PIT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz