czwartek, 18 grudnia 2014

Ćwiczenia w domu.

Mama już pisała na fb, ale napiszę tu też. W środę byłam u Pana Doktora i choć jest troszkę lepiej to dostałam antybiotyk (bo trwa to już za długo). Zajęcia odwołałyśmy już wszystkie do Świąt. W sobotę miałam mieć ostatnie zajęcia na basenie, na które niestety nie pójdę. Aleee Mama zapisała mnie już na kolejny cykl w nowym roku ;)
Dalej ćwiczymy tylko w domku. Takie przerwy nie są dla mnie zbyt dobre, bo dużo zapominam i potem trzeba zaczynać od nowa (choć te przerwy mają też swoje plusy).
A w domu:

Słuchaj Dzidzi... teraz uczymy się samogłoski "A"...

AAAA...

Czasem uczę się z mojego zeszyciku (tego co z nim chodzę do prywatnego logopedy) // "MA-MA"

Zeszycik c.d. // Kotek "miaaau"

Czasem mi się nudzi i np.próbuję udawać, że jestem książką (i zmieścić się do pudełka na książeczki)

Albo dopadnę coś zakazanego i wtedy jestem z siebie bardzo dumna ;)



Dobrej nocki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz