poniedziałek, 21 marca 2016

Światowy Dzień Zespołu Downa

21.03. Światowy Dzień Zespołu Downa.
Hasło tegorocznych obchodów.. "Moi przyjaciele, moja społeczność".



Nie mieszkamy w dużym mieście. Nie było u nas żadnych większych obchodów.
Ale to nic, my i tak świętowałyśmy.
Rano ubrałyśmy kolorowe skarpetki i poszłyśmy do przedszkola. W przedszkolu Mama powiedziała, że różne skarpetki mamy specjalnie założone, bo dziś nasze święto. 
Mama wymyśliła, że skoro jestem w przedszkolu jedyna z zD to zaniesiemy ciasteczka (Mama upiekła), żeby inne dzieci mogły świętować ze mną.

Kruche, żytnie ciasteczka "Made with <3"


A wiecie jaka niespodzianka. Z racji swojego święta dostałam kolorowankę i nawet miałam koronę na głowie, bo to mój dzień. Dziękuję :*

Będziemy kolorowaaaać :)


Po obiadku przyszła po mnie Mamusia. Miałam taki supcio humorek, bardzo mi się w przedszkolu podobało i chciałam wszystko Mamusi opowiedzieć.
Mama zadaje mi pytania i ja jej "odpowiadam": tak albo nie (kiwam głową). I tak np. "powiedziałam" dziś Mamie, że miałam terapię z pieskiem. Troszkę się w zeznaniach myliłam i o niektóre rzeczy Mama musi zapytać jutro Panią w przedszkolu.

Po południu Dziadek zawiózł nas do Ośrodka. Poznałam dziś nowego zespołowego kolegę Tomka. Tomuś jest jeszcze malutki i pogłaskałam go tylko po rączce.
Spotkałam, moją zespołową koleżankę Natalkę, która się ze mną ładnie przywitała.
Minęłam się też z Adasiem, mieliśmy zajęcia w tym samym czasie, więc tylko nasze Mamy mogły sobie porozmawiać. Kochani pozdrawiamy Was Wszystkich ;)
Dziś miałam zajęcia z p.ciocią Gosią (logopeda) i p.ciocią Karoliną (psycholog). Na koniec dostałam pochwałę, że pięknie pracowałam, pomimo, że po przedszkolu byłam zmęczona.

A jak wróciłam do domku to świętowaliśmy z Babcią i Dziadkiem.

Skarpetkowo dołączyła Babcia :)


Zespołowe buziaki Misiaki

4 komentarze:

  1. Całuski Saruni od Lolki:) Obyśmy już niedługo mogły się spotkać:) Mamy na kawie, córeczki na zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak za 3 tygodnie "Michałkowo" :) Żeby tylko choroby się od nas daleko trzymały :) Buziaki Dziewczyny :*

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego Saro, od zespolowej Natalki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzymy wszystkiego najpiękniejszego :* Buziaki

      Usuń