niedziela, 19 lipca 2015

Dużo wolnego :)

Moja rodzinka (może nie wszyscy, bo Mama jakoś tych genów nie otrzymała) zawsze bardzo lubiła piłkę nożną (w praktyce i teorii - piłkarze i kibice). W sobotę u nas w mieście odbył się mecz otwarcia nowego pięknego stadionu (GKS Tychy - FC Koln). Ja na meczu nie byłam, bo jestem jeszcze mała i nie wiem czy lubię piłkę nożną. Ale dziś na nowym stadionie odbywał się piknik rodzinny i można było troszkę stadion pozwiedzać. No to skoro jest taka okazja, to razem z Mamą (i rodzinką) wybraliśmy się tam na spacer.

:D


Zmęczona 

Mamooo ile tu krzesełek

34*C i Mama mówi, że trzeba pić dużo wody... To piję wodę Mamusi

;)

Do domu

Padnięta po całym dniu


A wcześniej:
Ostatnio u nas troszkę spokojniej, mamy więcej czasu. A jak mamy więcej czasu to nadrabiamy zaległości towarzyskie. A narobiłyśmy sobie tych zaległości... oj narobiłyśmy. W czwartek w końcu nadarzyła się okazja i poznałam moją internetową (do tej pory) zespołową koleżankę Sabinkę (jej Mamę i Braciszka też). Poszliśmy razem na długi spacerek i na plac zabaw. Sabinka jest jeszcze maleńka, więc nie mogłam się z nią pobawić. Myślę, że pobawimy się kiedyś razem, za parę miesięcy albo kilkanaście :) Rośnij szybko Maleńka. Bardzo dziękujemy za miło spędzony czas :*
W piątek miałam zajęcia w Ośrodku. Rehabilitacja była wyjątkowo z p.ciocią Alą (jeszcze 2 razy będę miała zastępstwo). Zaraz po rehabilitacji miałam zajęcia z p.ciocią Karoliną (psycholog).
Jak tych zajęć mam tak mało (bo to były jedyne w tym tygodniu) to się troszkę odzwyczajam i nie koniecznie mi się chce. W przyszłym tygodniu mam tylko 1 rehabilitację i 1 terapię logopedyczną (tą prywatną z 1%) i cały tydzień wolny !!! Aż niemożliwe !!!

Mama powoli zastanawia się co do zajęć w przyszłym roku szkolnym. Wiemy, że jeszcze dużo czasu, ale to wszystko trzeba policzyć, na jakie terapie, zajęcia czy turnusy wystarczy pieniążków z mojego subkonta w Fundacji.
Zeszłoroczny 1% wpłynie na subkonto dopiero pod koniec roku, ale jak Ktoś miałby ochotę troszkę pomóc: http://dzieciom.pl/podopieczni/22056 ;)

Buziaki Misiaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz