niedziela, 8 marca 2015

wiosna?

Ostatnio za często tu nie zaglądałam. Na fb Mama pisała, że miałam wysoką gorączkę. Na szczęście to nic poważnego i już jestem zdrowa... ...więc piszę ;) W sumie nawet nie wiem o czym Wam opowiadać, bo podczas choroby to nie ma nic ciekawego do roboty (szczególnie jak się ma wysoką gorączkę). Ale teraz już jestem zdrowa, więc mogę robić co chcę :)
Basen mi Mama wczoraj odpuściła :( bo tak od razu po chorobie nie mogłam iść. Za to popołudniu byłam na urodzinach u Wujka Dominika. Była też moja kuzynka Natalka i kuzyn Antoś. Czyli wszyscy My :) Jak mi któraś ciocia prześle zdjęcia (bo Mama nie robiła) to może Wam tu jakieś pokażę.
A dziś... dziś po pierwsze jest Dzień Kobiet! Wszystkiego najlepszego kochane Panie :)
A po drugie, dziś była taaaka piękna pogoda, że byłam aż na 2 spacerkach. Supcio! Zaczyna się robić ciepło to będziemy więcej spacerować. Byłam na specerku z Mamą u nas na Paprocanach. Już nie raz pisałam, że supcio, że mamy takie fajne miejsce. Ludzi było duuużo. Chyba wszyscy wpadli na ten sam pomysł, żeby w ciepłą niedzielę pójść na spacer.

Jest radość!

Wiosna tuż tuż

Jest pięknie!

Kto się schował za mamusinymi okularami? ;p


A jutro poniedziałek, czyli nowy tydzień i wszystko od początku.
Plany na ten tydzień:
- poniedziałek - neurolog + rehabilitacja (w Ośrodku)
- wtorek - pobieranie krwi + logopeda (prywatnie)
- środa - wolne
- czwartek - rehabilitacja (w Ośrodku)
- piątek - psycholog (w Ośrodku)
- sobota - basen :)
- niedziela - wyjazd na turnus !

Buziaki-ogromniaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz