piątek, 20 czerwca 2014

Moje książeczki :)


Dziś coś innego. Nie opowiem Wam o tym co robiłam w tym tygodniu, opowiem Wam o czymś co lubię.
Kiedyś (dawno, dawno temu), jak jeszcze byłam całkiem malutka, pisałam Wam o tym jak bardzo lubię książeczki. Wtedy miałam ich tylko 4. Teraz mam ich już całkiem dużo. Niektóre mają tylko obrazki (szczególnie te starsze książeczki). Teraz mam coraz więcej książeczek z treścią (krótkie bajki). Co do "czytania" książeczek nic się nie zmieniło. Dalej bardzo to lubię. Lubię jak Mama opowiada mi co jest na obrazku i pyta np. gdzie jest kotek, a ja muszę poszukać i pokazać. Jak na razie nudzi mnie jeszcze jeśli treści jest za dużo i obracam strony zanim Mama zdąży przeczytać. Moje książeczki (te mniejsze) mają specjalne miejsce w białym pudełku z sówkami, które pomalowała mi Mamusia. Te większe książeczki niestety nie mieszczą się w pudełku, więc muszę trzymać je w skrzyni z zabawkami.





Jakimś takim dziwnym trafem się stało, że bardzo dużo moich książeczek ma tytuł "Na wsi", "Zwierzęta na wsi" itd. Każda jest inna, ale powtarzają się w nich te same zwierzątka.
Mam też kilka książeczek, których sama jeszcze nie czytam. Czyta mi czasem Mama, bo mają cienkie, papierowe strony (nie grube, kartonowe) i gdybym sama przeczytała, to byłoby to jednorazowe.
Mamy też 2 książeczki niby dla dzieci, a jednak bardziej dla dorosłych. Pierwsza książeczka to "Zabawy Paluszkowe". Jest w niej bardzo dużo zabaw do pokazywania na paluszkach (plus obrazki, które podpowiedzą jak pokazywać to na paluszkach dzieci). Supcio podpowiedź dla każdego rodzica, który chce urozmaicić czas dziecku np. w poczekalni u lekarza.
Druga książeczka to: "Żółte kółka. Mam na imię INnA". Jest to historia dziewczynki z zespołem Downa (czyli takiej jak ja). Pokazuje jak ludzie reagują na inność. Bardzo fajna dla starszych dzieci (7+) np.dla rodzeństwa dzieci z zD. Mama mówi, że dobra nawet dla dorosłych. Zachęcamy do poczytania.



CZYTAJCIE KSIĄŻECZKI SWOIM DZIECIOM! (my to lubimy) :)

Buziaki-ogromniaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz