wtorek, 1 września 2015

"Cetir"

Zaczyna się kolejny rok szkolny/przedszkolny. Sara w tym roku do przedszkola jeszcze nie idzie, ale powoli zastanawiam się gdzie ją posłać w przyszłym roku. Wiem, że bloga czytają m.in. rodzice różnych niepełnosprawnych (i nie tylko) dzieciaczków, którzy podobnie jak ja zastanawiają się nad wyborem odpowiedniego przedszkola/szkoły.
Kilka dni temu byłam z Sarusią na festynie w nowo otwartym Śląskim Centrum Edukacji Terapii i Rozwoju "CETIR" w Goczałkowicach-Zdroju. 


W jednym, nowym i wielofunkcyjnym budynku mieści się Przedszkole Niepubliczne, Niepubliczna Szkoła z Oddziałami Integracyjnymi oraz Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka. Do Przedszkola i Szkoły przyjmowane są również dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
Podczas zwiedzania budynku, sale, gabinety, sala rehabilitacyjna, łazienki itd. wywarły na mnie dobre wrażenie (po studiach wnętrzarskich zwraca się na takie coś uwagę ;)).
Możliwe, że kiedyś będę mogła poznać kadrę i podzielę się z Wami moją opinią.
Szczerze mówiąc, gdyby nie odległość, nie zastanawiałabym się i z pewnością zapisała tam moją Sarusię. A mieszkańcom Goczałkowic i okolic gorąco polecam.


Sara i Antoś

A czy ja też mogę dostać taki balonik?

Zobacz Mamo jakiego mi Pani zrobiła pieska :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz