piątek, 19 września 2014

Taka piękna ciepła jesień.

Taka piękna ciepła jesień. Korzystamy z Mamą z dnia wolnego i spacerujemy. Ale nie same. Ciocia Sylwia z Antosiem i ciocia Dosia z Natalką spacerują razem z nami. Ja i Natalka zaliczamy jeszcze po drodze huśtawki. Aaaah uwielbiam. W końcu wszyscy usypiamy i dajemy troszkę wolnego naszym mamom :p To było wczoraj.

Jest pięknie! (Paprocany)

Paprocany - "dzika plaża"

To co lubię najbardziej...

Trzy śpiochy ;)


A dziś rehabilitacja. O takiej nie za fajnej godzinie (w czasie mojej drzemki). Byłam bardzo zmęczona i nie chciałam współpracować. Spotkałam też w Ośrodku mojego kolegę Mateuszka. Na popołudniowym spacerku też nic nie pospałam i byłam troszkę marudna. Ale tylko troszeczkę. Uciekam spać.

Popołudniowy spacer z Mamą


Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz