piątek, 10 czerwca 2016

"Kolorowe kredki w pudełeczku noszę"

Lubię rysować/kolorować. Ostatnio coraz bardziej. Do niedawna bardzo szybko się wszystkim nudziłam. Brałam kredkę, zrobiłam dwie kreski i koniec. Mama mówi, że teraz potrafię nawet 10min rysować (jak mi się akurat zachce). Częściej potrafię się na czymś skupić i czymś zainteresować.
No i uwielbiam naklejki. Jak dostanę kolorowankę z naklejkami to ponaklejam wszystkie od razu i potem dopiero zabieram się za resztę.

Rysuję. 

Moje miejsce.

Którą kredkę wybrać?

Tak myślę, że troszkę zieleni będzie pasować na tej ścianie ;)

Truskawkowe Ciastko oczywiście ;)


P.S. Dziś był supcio dzień! Opowiem Wam może jutro ;)

Buziaki Misiaki

4 komentarze:

  1. Sarunia ma sliczny pokoik czyzby mamusia zaprojektowala? :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj no mamusia robiła, ale hmm to jedyne co mi po studiach zostało... ehh
      :*****

      Usuń
  2. Oj tam..... jeszcze masz szanse mloda jestes wszystko sie pouklada zobaczysz.... :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt długa przerwa chyba ;) Zobaczymy, bo życie często zaskakuje :***

      Usuń