czwartek, 11 lutego 2016

Przedszkole

Aleee mamy dla Was newsa. Wolicie na początku, czy przeciągać i na końcu wpisu opowiedzieć? Dobra to napiszę na początku.

Ostatnio wspominałyśmy, że szukamy przedszkola, że chce mnie Mama od września zapisać. Potem mówiłyśmy, że idziemy na rozmowę, żeby się coś więcej o jednym przedszkolu dowiedzieć. No i dziś poszłam razem z Mamą. Iiii... zaśpiewam Wam tak: "jestem sobie przedszkolaczek...", aleee uwaga(!) do przedszkola idę już od 1 marca! Czyli za jakieś niecałe 3 tygodnie. Mamusia konkret, podjęła taką tatusiową (męską, czyt.szybką) decyzję. W końcu moja Mama to takie 2w1.



A było tak, że przyszłyśmy do przedszkola, Mama rozmawiała i pytała o wszystko co tam się chciała dowiedzieć, a ja się straciłam, tzn. poszłam do Dzieci i do Pań i zostałam. Dzieci akurat coś tam przy stoliczkach robiły, a ja razem z nimi. Tak sobie świetnie radziłam, że szybka konkret decyzja Mamusi, że skoro tak mi się podoba (i dodatkowo jest bardzo mało miejsc, bo 6latki zostają, to dla 3latków już mało co zostanie) to zapisujemy się już teraz.
No i od 1 marca będę takim prawdziwym przedszkolakiem. W końcu jestem już dużą dziewczynką. No i Mama mówi, że przyda mi się taki kontakt z dziećmi.
Będę chodzić do małego punktu przedszkolnego, niezbyt liczne grupy integracyjne (do 8 dzieci), czyli w sam raz na początek mojej przygody z dzieciaczkami. W przedszkolu będę ok 4,5-5h, a potem do domku, albo na moje terapie na które chodziłam do tej pory. Będzie mnie Mama musiała inaczej poumawiać, żebym mogła chodzić przed albo po przedszkolu.

Ciekawe jak to będzie, Mama mówi, że będę tam zostawać sama z Dziećmi i Paniami, bo tak jest w przedszkolach, że rodzice idą do domu, albo do pracy.
Ciekawe jak Mama wytrzyma te pierwsze dni i kto się pierwszy przyzwyczai ;)

Buziaki-ogromniaki

2 komentarze:

  1. Trzymam za Was kciuki, na pewno będzie dobrze! No i mama będzie miała trochę czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy. Oj tak, troszkę czasu dla mamy się przyda :) Pozdrawiamy :)

      Usuń