poniedziałek, 19 grudnia 2016

4 latka

A wiecie coo? Dziś jest moje święto. Mam 4 latka. Czyli jestem całkiem dużą dziewczynką. Mama mówi, że czas tak szybko leci i że pamięta jeszcze moje narodziny (chociaż podobno zawsze będzie pamiętać).
Wczoraj (troszkę wcześniej) byli u mnie goście. Był "to" (czyt.tort) i wszyscy śpiewali sto lat i były prezenty. Dziś też dostałam prezenty. Bardzo dziękuję. I za wszystkie życzenia też. I wysyłam duuużo buziaków.

4 latka, 4 świeczki ;)

Bawimy się z Antosiem

:)


Tak mniej urodzinowo, to byłam dziś u Pani Doktor. Antybiotyk :( Oby te życzenia "zdrówka" się spełniły, bo tego ostatnio potrzebuję :)

Buziaki-ogromniaki, urodzinowe takie 

2 komentarze:

  1. Sto lat kruszynko sto lat!!!! Mam nadz ze ta paczka dotrze ciagle sprawdzam na necie i pisze ze juz dotarla do pl ale nie do was jeszcze mam nadz ze nie zginie buziakiiiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :**** Dziś przyszedł kurier :) Baaardzo miła niespodzianka, prezencik supcio <3 Buuuuuaki :***

      Usuń