sobota, 23 stycznia 2016

Nowy rok i znowu awans ;)

A Wy nie wiecie, co to nowego dziś było... Wcześniej byłyśmy na turnusie i nic Wam nie pisałam, że znowu awansowałam. No może nie tylko ja, ale cała nasza basenowa grupa awansowała. Jesteśmy już na tyle duzi, że mamy teraz zajęcia na dużym basenie. Ojacieee... tego się nie spodziewaliście, nie? ;) Myślę, że jeszcze troszkę, jeszcze jakiś awans i to ja będę zajęcia prowadzić :D

Będą skoki ;)

I dziś byłam pierwszy raz, bo te 2 wcześniejsze soboty jak dzieci chodziły, to ja byłam na turnusie.
I powiem, Wam że woda jakaś taka zimniejsza, ale nie było tak źle.
No i już nie umiem doczekać się kolejnych zajęć.

Czekamy na resztę. Minuta indywidualnych zajęć z Ciocią :)

Machaj tymi nóżkami, machaj.


Buziaki Misiaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz