poniedziałek, 18 września 2017

Nowy rok przedszkolno-terapeutyczny.

O rety rety... prawie 2 miesiące minęły od ostatniego wpisu. Ale sami rozumiecie.. były wakacje. A w wakacje dużo się działo. Były podróże małe i duże, dalekie i bliskie. Taki nasz czas.
Wakacje się skończyły. Wróciłam do przedszkola i na terapie. Dziś właśnie o tym, bo troszkę nam się w tym roku pozmieniało.

Dalej chodzę do Ośrodka, dalej mam te same terapie - rehabilitacja, zajęcia z psychologiem, oligofrenopedagogiem i logopedą (z tym, że te 3 ostatnie to tak max 2 razy w miesiącu, albo czasem mniej). Mała wielka zmiana, bo rehabilitację mam teraz z ciocią Dorotą.
Do cioci Asi na rehabilitację oczywiście dalej chodzimy (nie odpuścimy tego!), ale już w inne miejsce i tym razem to Wasz 1% pozwala mi kontynuować terapię z Ciocią ;)

Rehabilitacja z ciocią Asią 


Sara kombinuje na wszystkie sposoby, żeby się powygłupiać, zamiast ćwiczyć. Podziwiam Asię jak sobie z Sarą świetnie radzi. Zachęcić do ćwiczeń uparciucha takiego jak Sara to jest COŚ. 

Yyyyy.. już prawie..


Z prywatnych zajęć (1%) mam jeszcze terapię logopedyczną z ciocią Anią, czyli bez zman.
No i za niedługo zaczną się moje ulubione sobotnie zajęcia na basenie - to jak wiecie terapia przez zabawę, bo uwielbiam wodę :) I już nie możemy się doczekać!

W przedszkolu też powoli zaczynają się wszystkie terapie:
Integracja sensoryczna bez zmian. Poznam za to nową Panią neurologopedę, z którą nie miałam jeszcze zajęć. No i indywidualne zajęcia z oligofrenopedagogiem będę teraz miała z moją Panią Marzenką.
Muzykoterapia, dogoterapia grupowo - bez zmian.
Z hipoterapii dalej rezygnujemy, ale za to bardzo chętnie pójdziemy na nowe przedszkolne zajęcia na basenie (już Wam Mama wspominała, że zaczynają się w październiku).

Troszkę tego jest. Mamie udało się jakoś poukładać mi te zajęcia, a to wcale nie takie proste. Jest prawie idealnie (niektóre godziny byśmy pozmieniały, no aleee.. jakoś damy radę ;)).

Wszystkim moim Przyjaciołom (tym z równie zajętym grafikiem), życzę powodzenia w nowym roku (przed)szkolno-terapeutycznym :*

Buziaki Misiaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz