niedziela, 17 sierpnia 2014

Wakacyjnie, wyjazdowo

Cały tydzień tu nie zaglądałam. Każdy czasem musi troszkę odpocząć. I my właśnie odpoczywałyśmy. Miałam nie jechać nigdzie na wakacje, ale tak jakoś wyszło, że jednak pojechałam na tydzień w nasze piękne polskie góry. I powiem Wam, że było wspaniale. I ja i Mama troszkę odpoczęłyśmy. Nie będę tu niczego opowiadać ze szczegółami. Ani z kim przebywałam, ani co dokładnie porabiałam. To były moje pierwsze wyjazdowe wakacje i zostaną tylko w naszych (moich, Mamusi i innych) wspomnieniach :) Powiem tylko tyle, że już nie mogę się doczekać kolejnych wakacji. Może w następnej notce napiszę troszkę o moich postępach wakacyjnych.

Jest wspaniale!

Mamooo zobacz jak supcio!

Z drogi śledzie bo Sara na motorze jedzie ;)


P.S. Od jutra powrót do rzeczywistości. Rano rehabilitacja w Ośrodku.

Dobrej nocki :*

2 komentarze: